masterpaagal Posted September 24, 2016 Report Share Posted September 24, 2016 Hallo, Is het mogelijk om NL subs te krijgen voor de TV serie Van Helsing? Ik had al gezocht op de site maar er waren nog geen NL subs voor deze serie. http://www.imdb.com/title/tt5197820/ Alvast bedankt!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
BorisVictor Posted September 24, 2016 Report Share Posted September 24, 2016 (edited) De eerste (en tweede) aflevering is gisteravond uitgezonden op Syfy. Het is gebruik om minimaal 3 dagen te wachten voor je een verzoekje plaatst, Er is (nog) geen Engelse bronsubs die de meeste vertalers gebruiken. Of deze serie een vertaling krijgt weet ik niet, maar gewoon een beetje geduld hebben hoort er nu eenmaal bij. Edited September 24, 2016 by BorisVictor Link to comment Share on other sites More sharing options...
masterpaagal Posted September 24, 2016 Author Report Share Posted September 24, 2016 Hoi, Ik wist niet dat het gebruikelijk was om 3 dagen te wachten na de uitzending met het plaatsen van een verzoekje. Ik verwacht ook niet dat de subs meteen komen, wilde eigenlijk alleen maar weten of ze er zouden komen. In elk geval thanx voor je reply Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts