benikke Posted November 13, 2015 Report Share Posted November 13, 2015 Laatst heb ik Acquitted aka Frikjent Nordic 2015 DVDrip NL Subs gedowloaded, een gans seizoen ineens en met NL subs in.(aan te bevelen kwestie verhaal) Maar alle afleveringen staan kriskras door elkaar. Wel in volgorde genummerd van 01 tot en met 10. (Acquitted aka Frikjent S01E01 Nordic 2015 DVDrip NL Subs enz.) Zo is b.v. E01 helemaal E01 niet maar E02 en 02 is 01. 03 is dan weer helemaal wat anders. Het is niet zo dat onpaar en paar gewoon kunnen gewisseld worden. Mijn vraag is nu kent iemand A.U.B. de juiste volgorde. Alleszins bedakt op voorhand. Link to comment Share on other sites More sharing options...
benikke Posted December 18, 2015 Author Report Share Posted December 18, 2015 Voor diegene die hetzelfde probleempje hadden bij Acquitted.Hier de oplossing. S01E02 = eigenlijk aflevering 1S01E01 = eigenlijk aflevering 2S01E05 = eigenlijk aflevering 3S01E03 = eigenlijk aflevering 4S01E04 = eigenlijk aflevering 5S01E08 = eigenlijk aflevering 6S01E06 = eigenlijk aflevering 7S01E07 = eigenlijk aflevering 8S01E10 = eigenlijk aflevering 9S01E09 = eigenlijk aflevering 10 "Voorheen bij Acquitted..." kan wat misleidend zijn.Maar de verhalen staan zo in juiste volgorde.Zo heb ik het toch de volgorde gevonden bij "PRIME" Veel plezier eraan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
benikke Posted December 23, 2015 Author Report Share Posted December 23, 2015 Zij die willen kijken. Een echte aanrader, spannend tot de laatste vijf minuten. Super gemaakt, mooie beelden, een super reeks. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts