benikke Posted September 26, 2014 Report Share Posted September 26, 2014 Vermoedelijk kan ik dit hier vragen, anders stuur mij maar verder en bij voorbaat sorry. Is er iemand, die de file of disk 4 van 4 ( seizoen 2 ) van Romanzo Criminale in zijn bezit heeft en met mij wil delen. Wel met "ingebakken Nederlandse subs"omdat er van die serie geen subs te vinden zijn . de vier files zijn allemaal ISO files. Disk 1 van 4 Disk 2 van 4 Disk 3 van 4 Heb ik reeds. Disk 4 van 4 is na een dikke week gestrand ( **** ) op 83.8%. Er zijn geen peers meer dus meer dan vermoedelijk is deze **** stuk/afgelopen. Dus wie die file heeft, kan hem even opnieuw uploaden en een de link dan doorsturen via een P.M. (als dat mag) Of me de file op een of andere wijze wil laten geworden. ( ik roep daarvoor graag de hulp in van BorisVictor als die tijd heeft) Dus als iemand mij kan / wil helpen......graag dus. benikke. Link to comment Share on other sites More sharing options...
benikke Posted September 26, 2014 Author Report Share Posted September 26, 2014 Eigenlijk bedoel ik "Seeds" in plaats van peers want die laatste zijn er voldoende (11) Link to comment Share on other sites More sharing options...
BorisVictor Posted September 26, 2014 Report Share Posted September 26, 2014 Welke aflevering mis je? Link to comment Share on other sites More sharing options...
benikke Posted September 26, 2014 Author Report Share Posted September 26, 2014 Ik weet niet precies welke afleveringen omdat er hier sprake is van vier DVD's Zoals ik nu kan zien bestaat DVD 1 aflevering 1,2,3 DVD 2 aflevering 4,5,6 DVD 3 aflevering 7,8 en zou DVD 4 dus bestaan uit aflevering 9 en nog wat ander materiaal Het gaat hier om Romanzo Criminale series 2 DVD-R- (DutchSubs)-blom-D4 4,15 Gib groot Link to comment Share on other sites More sharing options...
BorisVictor Posted September 26, 2014 Report Share Posted September 26, 2014 Ik stuur de losse afleveringen 9+10 naar je (avi+NL subs). Link to comment Share on other sites More sharing options...
benikke Posted September 26, 2014 Author Report Share Posted September 26, 2014 Erg bedankt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts